__

Nyttig dressyrträning

Hade en riktigt bra dressyrtärning i onsdags för Anette. Även Callisto fick följa med, och han fick väldigt mycket beröm. Jättekul.

Ramius såg hon stor utveckling på, både i ridbarhet men också att han börjat muskla upp en överlinje. Skönt att någon utifrån ser att det går åt rätt håll hela tiden.

Nu är det snart dags att rulla mot Västervik med mina älsklingar Valence och Ramius som båda känts fina under veckan. Dock har inte planeringen av träningen lagts upp enligt den plan jag hade tyvärr, endast pga tidsbrist. Det är fullt ös hela veckorna och varje dag är det saker som händer utöver mitt vanliga arbete. Skönt att komma iväg och att jag hinner jobba båda killarna på morgonen imorgon. Vi startar sent på eftermiddagen.

De andra hästarna har idag fått komma ut i skogen och konditionsjobba, klättra och avslutades med längre studsserie på banan. Nu kommer de njuta av två dagars ledighet i hagen!

Värdens bästa Amanda följer med till Västervik! Skönt med "semester"! Vi trivs bra på meeting! <3
 

Kommentarer
Lisa H :) säger:

Lycka till på tävlingen! Du vet att jag håller koll på er via equipe ;)

2013-08-23 | 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback