__

Trivs i Södertälje RK

Kommer ha ett tufft beslut att ta till nästa år gällande klubb. Har ju varit Årsta Runstens ryttare i tre år och bytte detta år till SRK. Har ju en fantastiskt fin sponsring från Runsten Equestrian som profilryttare som jag dessutom så tacksamt fick behålla trots att jag bytte klubb under 2013. Men det gällde bara för detta året. Runsten är också en otroligt satsande klubb med väldigt många bollar i luften hela tiden...

Men jag trivs verkligen så bra i Södertälje. Härlig stämning, många peppande människor, glad och positiv stämning och en anläggning i toppklass i Sverige...

Blir mycket att fundera på. Har några månader kvar på året, tur är väl det!
 

Kommentarer
Södertälje tjej säger:

Södertälje RK! Tider själv där och det är en ära att ha en så duktig ryttare som du tävlandes för klubben!

2013-08-21 | 12:04:20
Anonym säger:

Hej Amanda! Då jag tycker att du är fantastiskt duktig på att få fram de bästa ur varje häst tänkte jag att jag vänder mig till dig! har en ponny som tappar sina bakbenen i sprången (han hoppar av bra och fram är han jätte fin men han hoppar inte riktigt av med bak) vilket leder till kraftiga nedslag! Svårt att förklara men hoppas på att du kanske ha ngt bra tips på hur man förbättrar hopptekniken framförallt bakbenstekniken! Ponnyn är 5 år, vore jätte tacksam om du kunde ge mig tips, det står helt still just nu! Kram från ett stort fan

2013-08-22 | 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback