__

Världens bästa Valence <3

Där kom vinsten! Jag är så lycklig! Vinst i svår hoppning idag :D Det kändes så enkelt på något sätt idag, han bara flöt runt i 145, och det var endast två felfria i klassen och tidsmässigt låg vi så mycket som 6 sekunder före! Jag är så glad! Och tusen tack för alla jättefina kommentarer mina underbara läsare och vänner!

Ramius var riktig virrpanna idag. Inte alls kul. Kändes fin på framridning och framhoppning men sen när jag gick in på banan var han helt uppe i varv, rädd för reklamskyltar och gick och gnäggade efter Valence. Han var allmänt uppe i varv och det var väldigt svårt att få honom att fokusera på mig medan jag red runt inne på banan. Vi fick ett jättemissförstånd där han, som han gjort några gånger tidigare, försöker lägga in ett extra till tvåans räcke, så blev total miss. Då blev han också överförsiktig på treans oxer och hoppade så högt över frambommen att han landade på bakbommen. Efter det började han kännas fin och mer normal och hoppade med lätthet och marginal 4a-b, 5, 6, 7, 8a-b, 9 och tio. Fick en nätt, nätt bakbenstouch på nästa sista räcket och jättefin över sista oxern. Så summa kardemumma, efter hinder nummer tre började han fokusera och finnas hos mig och då gjorde han resten av rundan jättefint. Imorgon kommer jag testa att sätta på mig små sporrar för att kunna supporta med lite mer ben. Hoppas och tror att han kommer vara betydligt bättre och mer fokuserad i morgondagens klass.

Filmer och sånt kommer imorgon. Nu är det sovdags. Imorgon går både Valence och Ramius 145 Tierps GP. Blir nog lite och bita i...

Återigen - tusen tack för alla gratulationer!

Mitt hjärta efter vår allra första VINST i svår hoppning! :D
 

Kommentarer
Johanna S säger:

Grattis!!! Superkul!!

2013-08-17 | 23:15:51
Jennifer säger:

Grattis!! Ni är ju bara för bäst!!

2013-08-17 | 23:33:52
Frida säger:

Stort grattis bästa Amanda, ni är ett fantastiskt ekipage!! :D

2013-08-17 | 23:40:25
Anonym säger:

Jag säger bara Ni e bara sååå bäst! Fantastiskt o megagrattis!!

2013-08-18 | 00:41:46
Ewe säger:

Snyggt jobbat och stort grattis!
Och som jag sagt förut , du är GRYM !!!

2013-08-18 | 01:31:06
Bloggadress: http://evi0627.blogg.se
Emmie säger:

Grattis igen! =)

2013-08-18 | 07:28:26
Bloggadress: http://lsgroom.blogg.se
Melina säger:

Grattis! Så himla kul :)

2013-08-18 | 08:26:37
anna säger:

Grattis! :)

2013-08-18 | 09:53:06
Antonia säger:

Så kul att läsa Amanda! Det var ni värda! <3

2013-08-18 | 10:17:02
Bloggadress: http://Haeffner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback