__

Fantastiska häst!

Idag var vi i väg till Södertälje och hoppade Rebell. Jag hoppade även Frejas 3-åring som skötte sig mycket bra!

Anledningen till att vi hoppade Rebell var för att vi ska ha filmer till några intressanta kunder. Jag måste erkänna att mitt hjärta blöder lite. För vilken häst detta är... Tack och lov har äntligen hans ägare förstått hur bra hennes häst faktiskt är, så jag vet att han inte är till salu för det lägre priset fortfarande. Puh... Det här är nog en av de absolut bästa hästarna jag suttit på. Han är bara 6 år och det är en av väldigt få gånger som han hoppar så stora hinder. Tänk om ett par år...








Kommentarer
Lisa H :) säger:

Ser bra ut det där Amanda ;) !!

2013-12-11 | 21:39:30
lina säger:

Kan du inte visa film på 3-åringen? :)

2013-12-12 | 21:15:48
Bloggadress: http://olinao.blogg.se
Anonym säger:

Kan du inte förklara hur du tänker kring att hoppa högt? Tex varför du väljer att hoppa 150 på en sexåring samt varför du löshoppar såpass högt? Så himla intressant fråga eftersom "alla" resonerar olika och en annan är bara en glad amatör som gärna vill lära sig mer:)

2013-12-12 | 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback