__

Filmer Callisto

Jag kan inte annat än att älska den här killen, hur valpig och bäbis man än kan vara!

Jag tror att han har alla kvalitéer jag kan önska, men jag kommer matcha honom klokt och varsamt. Han är en så kvick i fötterna och tanken, grymt försiktig och smart häst. Det är sällan han touchar en bom. Mycket egen vilja men får man med sig det på rätt sida är det bara en fördel. Det känns som att man utan problem kan göra hindrena ganska stora så man får verkligen stoppa sig själv att inte göra för mycket för tidigt bara för att han är så otroligt begåvad! Ser med spänning fram emot en framtid tillsammans med Callisto. Allt i min kropp bara skriker att det kommer bli det bästa jag har en dag!





Kommentarer
Ewe säger:

Du verkar ha en grym känsla för vilka hästar du köper in , då du verkligen hittar toppen hästar gång på gång :)
Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om hur du tycker att man ska lägga upp hoppningen med en unghäst / inhoppningen av en unghäst ?:)

2013-12-29 | 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback