__

Mitt hjärta var sinnessjukt fin att rida idag!


Red också ut på Elmer barbacka för första gången! Så himla snäll och duktig! Ville var riktigt fin idag också! Red ut några rundor tillsammans med min älskade pojkvän också. Han är riktigt duktig och nästa år hoppas vi att han ska kunna komma ut och göra någon mindre tävling. Jättehäftigt, han hade bara ridit två gånger som barn innan vi träffades. Han får gå den hårda skolan hos mig, men hoppar nu banor på ett skickligt sätt, jättekul! Ni ska få se en liten film på honom i vår :) Det bästa är att han är så otroligt orädd och rider i en naturligt lätt sits och har en känsla för hästarna! :) Vilken tur jag har...

Imorgon ska alla hästar ridas! Ska hoppa lite också så kanske kan vi få till någon film!

Kommentarer
Lisa H :) säger:

Ja, film!!

2013-12-29 | 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback