__

Tårarna rinner varje gång!

Jag är oerhört glad och stolt över att "min" älskade Lord Greystoke fick hamna hos en så fantastisk människa som Rebecca. Jag är också tacksam att Lorden förde oss samman för jag har tack före hans försäljning fått en underbar vän och en vänskap jag hoppas håller för lång tid framöver.

Jag satt på läktaren och såg det här live och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Det kunde inte min mamma som satt precis bredvid mig heller.

Och i alla dessa tårar kommer bubblande skratt tillsammans med gråten i halsen när Lorden galopperar runt så pass avspänt och med glädje i ett fullsatt Globen. Hästen som stod i hagen till 6,5 års ålder då hans liv började på riktigt. Han som inte sett en bil eller åkt transport mer än en enda gång. Han som knappt var inriden och då när vi köpte honom inte var sutten på på över 10,5 månad. Hästen som då var rädd för sin egen skugga. Att han en dag skulle få gå in i ett fullsatt Globen med sin nya ryttarinna var overkligt.

Magisk kväll och magisk känsla.

Jag älskar dig min fantastiska vän och det finns ingen i hela världen som förtjänade den här kvällen mer än du! <3


Kommentarer
Rebecca säger:

Världens finaste häst ❤️ älskar dig med Amandis ❤️

2013-12-08 | 23:59:55
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback