__

Mer träning imorgon

Är så himla glad över träningen för Piet idag på finaste Melle. Nu har jag så mycket mer kunskap med mig i bagaget och bara älskar att få jobba med henne!

Imorgon tar jag med mig Valence till Pietkursen pass dag 2. Det ska bli väldigt roligt. Piet är nog den som givit mig allra mest förtroende på träning just med Valle som är så speciell. Han vet precis hur man ska hantera heta hästar eftersom hans egen OS-häst själv hade samma typ av temperament som Valence.

Innan Piets träning ska jag dock iväg till Södertälje med Ramius för lagträning för Sylve Söderstrand. Det ska bli mycket intressant. Första gången! Jag förväntar mig en hel del kritik med tanke på att jag hört att han är väldigt hård. Men det gillar jag. Kommer säkert lära mig mycket!!

Valle för Piet för nästan exakt ett år sedan:

Kommentarer
Emmie säger:

Jag tycker inte Sylve är så hård... Han kollar mkt detaljer men inte "hård" =)

2013-02-06 | 21:24:40
Bloggadress: http://lsgroom.blogg.se
Johanna S säger:

Ser jättefint ut! Gillar verkligen Piets sätt att undervisa.. lugnt och metodiskt. :-) Jättekul att få se film!

2013-02-06 | 22:52:57
Anonym säger:

Vad mysig hon ser ut att rida på. Piet är verkligen super! Han är så lugn, cool och fruktansvärt duktig! :)

2013-02-07 | 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback