__

Mina killar <3

Ramius spänd som vanligt första klassen. Jag red väldigt lugnt. Rev tvåan, därefter fin. 4 fel i 120. I 130 så började han slappna av mer och då började han användq kroppen ordentligt genom sprången också. Felfri i 130! :)

Valence gjorde första tävlingen för året. Taggad men superfin. Dubbelnolla i 120. Gick därefter 130 och var lika fin där, men fick ett märkligt nedslag på första hindret. Han måste ha missuppfattat att det var en oxer. Inte i en bom resten av banan och grymt fin känsla.

Riktigt härlig känsla idag och jag älskar mina två prinsar så mycket! Nu kickar vi igång säsongen!! :)

Kommentarer
Jessica säger:

Roligt att det gick bra! :D

2013-02-10 | 19:06:27
Bloggadress: http://www.puzzleofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback