__

Härlig början på helgen

Hopptränade för Ted med Ramius igår kväll och är väldigt nöjd med honom. Hade hopat studshoppning två dagar innan och ridit ute i snön dagen innan då jag egentligen planerat att träna med Caruso för Ted. Ramius var därför lite mattare i kroppen men hoppade ändå väldigt väl och med mycket luft. Fortfarande hänger han kvar lite i luften när man hoppar inomhus i en kortare galopp för att styrkan inte riktigt finns där. Men vilket huvud, och vilken lätthet för stora hinder... Mitt hjärta <3

Hade därefter en skön fredagskväll med min älskade pojkvän.

Idag blev det ett par härliga uteritter på underbara hästar i sällskap med min fina mamma! :) <3


Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback