__

Lycka!

Har haft ett kanonpass på finaste Lorden idag! Han känns i så fin form, Rebecca håller honom så välmående och vältränad och fin.

Red ut på en kortare tur först och jobbade honom lite, samt en hel del klättring. När vi kom hem red vi ett kort pass på banan med studshoppning. Han var megafin. Så himla roligt att få ha honom hemma och rida honom lite igen! Får njuta av de sista veckorna nu!

Saknar dock Rebecca såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! <3


Lorden och jag 130 felfritt 2011
 

Kommentarer
R säger:

Åh min älskling pussa på honom från mig! Min fina älskade häst fyfan vad jag saknar honom!!! SAKNAR DIG MED <3 uppdatera mer om honom <3 ;) haha puss

2013-07-03 | 03:55:04
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback