__

Världens bästa bebis!

Min älskade Callisto gjorde sin livs första tävling idag! Han var nolla i både 90 cm och 1m! Han skötte sig galant och trots att han var rejält trött och med lite mjölksyra i slutet på 1m så hoppade han så väl och med underbar inställning! Han överhoppade sig ganska rejält inne på framhoppningen till första klassen men väl inne på banan hoppade han avspänt och runda språng, mycket noggrann men med härlig attityd och utan tvekan! Att poängtera är att han endast varit och hoppat borta en enda gång tidigare. Men jag är så nöjd och glad över hur inhoppningen och utbildningen gått hittills. Byter galopp inne på banan gör han också! Han kommer bli en riktig stjärna i framtiden! Och han är verkligen en ny stor kärlek i mitt liv! Den starka och kärvänliga personlighet som han har har jag aldrig upplevt hos en häst tidigare!

Bjuder på en bild från dagen på min fina 4-åring! <3
 



Kommentarer
Anonym säger:

Grattis :)

2013-07-06 | 07:37:36
Monika säger:

Grattis!
Vilken härlig framtid du går till mötes med honom, Ramius och Valence. Blir många roliga inlägg för oss bloggläsare att följa. :-)

2013-07-06 | 10:55:23
Frida säger:

WOW, Grattis så roligt :D

2013-07-06 | 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback