__

Vinst i 130!

Valence hoppade fantastiskt idag. Även om vi hade lite otur med tappsko och allt under Runstens 150 Grand Prix så tror jag att den helgen med två stora rundor i GP kval och final gjorde att vi tog ett steg till i utvecklingen, för så som han hoppade idag, trots att det var en tidshoppning och jag red fort, det är fantastiskt. Han vann med dryga tre sekunder, bästa bästa älskling!

Lady Madonna fick gå två klasser för det löste sig med hennes skor så vi kunde få i gräsbrodd! :D Hon vann sin första klass, 120, och gjorde en fin nolla i 130 efter, och kom 4:a i den klassen. Några sekunder långsammare än Valle. Ändå häftigt att hon kan vara så snabb mot klockan trots att tävlingen gick på en väldigt stor gräsbana där det handlar mer om att galoppera än att svänga snävt, som är hennes specialité! :) Hon vann 120-klassen som var ca 40 startande och jag tyckte ändå att jag kunde gjort det betydligt bättre ridmässigt! :D

Hästarna har varit riktigt duktiga och fina idag och jag är fortfrande överlycklig över min bebis Callistos starter i fredags!

Filmer kommer!
 



Kommentarer
Frida säger:

Jättefina rundor, stort grattis!! :D

2013-07-07 | 22:39:11
CH säger:

Grattis Amanda!! Du är en så otroligt skicklig och duktig ryttare. Jag skulle vilja veta vad du har för planer och mål för respektive häst detta år? Det skulle vara jätte roligt och intressant om du vill dela med dig av det här på bloggen:-)

2013-07-08 | 12:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback