__

Läsarfråga: Favorit(er) DÅ och NU?

- Vilken av hästarna som funnit i mitt stall antingen som jag själv ägt eller som varit här för utbildning och/eller    försäljning har varit er favorit och varför?

- Vilken av hästarna som jag har just nu är favoriten hos er och varför?

Vore jätteroligt om så många som möjligt ville ta sig tid att svara på läsarfrågan! Som tack får ni en mer utförlig beskrivning om hästarna och deras personligheter som många länge frågat om! :)

Vill ni fräscha upp minnet lite kan ni kika in på min hemsida och läsa om hästarna i stallet och sålda hästar i högra kolumnen! :)

www.amandagullstrom.n.nu

 

Kommentarer
sandy säger:

Valle o Donna :)

2013-06-25 | 09:24:48
Anonym säger:

Lätt valle! Sån häftig häst med dig på ryggen. Otrolig spänst o power. Man ser hela tiden att nerven finns precis under ytan när han hoppar, men du lyckas rida honom på ett otroligt mjukt o följsamt sätt så han koncentrerar sig på sin uppgift istället. Ni två är bara SÅÅ BÄST!! Kram

2013-06-25 | 10:30:14
Frida säger:

Av hästarna som du sålt är Kulan en av favoriterna, mycket fin häst som jag tycker verka ha en fantastisk inställning och både rör sig väldigt trevligt oxh hoppar fantastiskt!

Valence är helt klart en favorit, ni är helt fantastiska tillsammans! En häst jag tycker verka väldigt personlig och verkligen gör allt för dig, FANTASTIK!! Älskar filmerna på er, ni är sånt team och Valle vill alltid göra sitt bästa för sin älskade Amanda!

2013-06-25 | 12:44:42
Anonym säger:

caruso tyckte jag om verkade sååå snäll å riktigt duktig me stor potential

valle och du är ett fantastiskt team å är en fröjd å titta på er! donna är oxå en favorit

2013-06-25 | 13:34:06
Johanna S säger:

Caruso är helt klart min favvo. Otroligt snäll och världen. Exteriört den hästen som tilltalar mig mest också!

Annars är det ju Valle, mest för ert fina band! :)

2013-06-25 | 16:18:40
Melina säger:

Om jag ser till min typ så är Ramius lätt min favorit! :) Valle är ju otroligt häftig men inte min typ av häst egentligen :) Likaså är Donna häftig men jag vill ha en Ramius! :)

2013-06-25 | 16:56:45
Annie säger:

Jag tycker du verkar ha flera riktigt trevlig och lovande hästar. Men jag är nyfiken på Flying Emma som jag sår för några år sedan och gillade skarpt framförallt hennes attityd och glädje i hoppningen. Om jag förstått det rätt så har ni köpare på henne och att du inte kommer tävla henne vidare i klasserna, stämmer det? Skulle gärna höra lite vad du tycker om henne.

2013-06-25 | 17:09:23
Nina säger:

Caruso gillar jag mkt och verkade vara så himla trevlig häst på alla sätt!

Av de du har nu så är det nog Ramius. Den uppfattningen jag har fått om honom så verkar det vara min typ av häst. Sen är ju ditt band med Valle så himla härligt att se, som handen i handsken. Och Donna är ju döhäftig!

Alla hästar som du har verkar väldigt trevliga och du plockar verkligen fram det bästa hos varje individ. Det och din sunda hästhållning är något jag gillar skarpt!

2013-06-25 | 17:33:17
Anonym säger:

Valenence! Har alltid varit & kommer alltid att vara, ända sedan du bara hade honom och Ludwig, så länge har jag följt dig :)

Dock undrar jag en sak, har du film från hans provridning? :) finns det filmer kvar från din ponnytid? :)

2013-06-25 | 17:39:53
Anonym säger:

Valence ska det ju vara ;) typiskt iPhone!

2013-06-25 | 17:40:26
Rebecca säger:

LORD GREYSTOKE <3 finaste hästen på hela jorden!

Jag gillar alla fina hästar!! Men Valle är mysigast att pussa på! <3

2013-06-25 | 19:46:23
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se
Amanda säger:

Och jag tycker den där Silver Bullet är helt fantastisk ;)

2013-06-25 | 23:07:56
Anonym säger:

Jag väljer själv att dela det i två kategorier; dom hästar som varit med mycket och dom som varit med lite;)

Amonremi (stavas?) tkr jag verkar vara den mest kompletta hästen efter vad jag har sett. Verkar både hoppa bra,röra sig bra och ha ett snyggt utseende. Vad tycker du själv?
Så jag säger henne. Sen har ju inte hon varit med så mycket på bloggen så om jag ska säga någon av dom som varit med mest så är det svårt eftersom dom är så olika.

Hade jag velat ha en hopphäst hade jag sagt ramius först och valence i andra hand.
Fälttävlanshäst hade jag aldrig valt dom utan i stället valt kulan och kanske lorden.
Dressyrhäst..Gud vad svårt,säger hon amoremi igen;)

En häst man alltid skulle ha roligt med,trivas på ryggen varje dag med och med stort hjärta-Caruso!!

Är jag ute och cyklar??

2013-06-25 | 23:24:00
Elin säger:

Caruso! Han var/är lite av min drömhäst så som han verkade och som du beskrev honom. Tror inte jag behöver förklara varför :)
Donna kommer på en stark andraplats!

2013-06-26 | 00:33:12
Anonym säger:

Svampen! Hästvärldens Chuck Norris!

2013-06-26 | 08:09:00
Anonym säger:

Helt klart Madonnan! Skitcool :)

2013-06-26 | 21:47:20
Ida Ljungnér säger:

Gillar Caruso, Valle, Donnis och Callisto. Dessa är alltså mina favoriter! Men alla dina hästar är otroligt fina och begåvade!

2013-06-27 | 18:52:57
Bloggadress: http://stalltuvstarr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback