__

Runsten dag 1

Lady Madonna skötte sig återigen jättebra! Hon hade 0+0 fel i första klassen och kom 2:a. I andra klassen hade hon 0+4 fel och var första utanför placering. Vi åker till Runsten med henne också imorgon för jag vill ha en placering till för att vara säker till en finalplats på söndag! I andra klassen regnade det hur mycket som helst och hon är inte jätteförtjust att hoppa på en hal gräsbana i regn. Hon är lite för försiktig för det. Men hon kämpade på bra även om känslan hos henne i första klassen var bättre. Nedslaget i omhoppningen tar jag på mig då jag kom lite för stort på det hindret.

Imorgon åker alltså Donna med igen men då med sällskap av Valence som går 135. Hoppas på en placering till med Donna så hon kan vara hemma och vila upp sig inför söndagens final under lördagen. Åkte helt själv med Donnis idag och hon skötte sig som en liten prinsessa som vanligt! Tusen tack till bästa Rebecca och hennes underbara pappa för all hjälp idag!

Nu blir det studentskiva! Imorgon åker vi hemifrån inte en minut senare än 06:20... Därefter hem, gå på en studentmottagning och sedan åka tillbaka till Runsten för ryttarfest med middag! Sååå trevligt! :D

Kommentarer
sandra säger:

hur långt har du till runsten å var bor du jag har tänkte att du bor i sthlm men de kanske är fel?

lycka till imorn me dina fina hästar

2013-06-13 | 18:14:15
Anonym säger:

varför gick madonna så lågt som 1,10? :)

2013-06-13 | 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback