__

RUNSTEN EQUESTRIAN GAMES

Från och med torsdag är det tävling på Runsten resten av veckan. Lady Madonna ska gå kvalen till lilla rundan som går i 120 cm. Det blir hennes sista tävling på lite lägre höjd innan hon går upp i 140 cm i slutet av juni.

Hon går samma klasser även på fredagen men får då sällskap av Valence som går en 135 bed A:0.

På lördagen åker Valence och Ramius med och båda går 145 som är Grand Prix kvalet. Det är mycket för vår rutins skull och Ramius gör sin andra start i svår hoppning och går dessutom in i den som första klass på meetinget. Så vi får se det som en bra runda att lägga till rutinkontot helt enkelt.

På söndagen går Valence och Ramius en 140 tidshoppning och så hoppas jag att Lady Madonna kvalat sig till finalen i lilla rundan! :)

Tyvärr har ju jag blivit gammeltant nu som första år som senior och får inte delta i den häftiga ungdoms Grand prix som går i 135-kval och 140-final med rejäl prispott. Får njuta av minnena att Valence och jag segrade i Runstens ungdoms GP tillsammans 2010! Jag var då 18 och han var 8 år! :) Fantastiska häst <3

Kommentarer
F säger:

Bästa ekipaget! :) Du är fantastiskt duktig Amanda och en stor förebild för mig och många andra, grattis ännu en gång till dina fina resultat i helgen!! :D

2013-06-10 | 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback