__

Tävling i helgen

På torsdag ska jag till en lokal/regionaltävling med Agamemnon och en häst jag tävlar för första gången som heter Imeldina. De går 110+120 respektive 1m+110.

På fredag rullar lastbilen mot Sunne med mina två stjärnor Valence och Ramius. Bästa Amanda följer med <3 Båda går 140 som är sista klassen på fredagen, sedan går förhoppningsvis Ramius 150 lördag, Valence går 140 då. På söndagen går båda 145! :)

Ska bli riktigt roligt att komma iväg på meeting igen. Dock är tävlingen på gräs vilket inte är jättepoppis, men bra att få yttligare några större klasser med oss i bagaget!

Finaste <3

Kommentarer
Tina säger:

Jag tycker verkligen att det är tråkigt att du skriver så mycket negativt om Ramius hela tiden, Han är en underbar häst som jag grymt ångrar att jag sålde.Men tyvärr var jag tvungen... Jag hoppas verkligen att det går bra för er!!!

2013-06-26 | 17:24:58
Lina säger:

Oj.. att Tina tycker att du skriver mycket negativt om Ramius gjorde mig verkligen förvånad! var tvungen att läsa flera gånger för att se så jag inte läste fel. Jag läser alla dina inlägg och har aldrig upplevt det som att du skrivit något negativt.

2013-06-28 | 21:19:06
Bloggadress: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback