__

Time to breathe

De två senaste veckorna har varit kaotiska för min del. Det är fortfarande hundra bollar i luften men i och med Monalisas försäljning igår och en nyinbokad häst för utbildning, tingade försäljningshästar och allt annat pappersarbete i ordning så har ändå en hel del lugnat ner sig.

Idag och i helgen ska jag bara ägna mig åt uteritter på mina älskade hästar men framförallt ägna tid med min älskade pojkvän. Vi ska bland annat ut med hans båt och bara vara ute på sjön och ha det lugnt och skönt. Ska spendera lite kvalitetstid med min familj och idag förstås fira midsommar med allt vad det innebär och fest ikväll.

På något sätt skönt att inte ha några inbokade tävlingar eller träningar etc. Ibland behöver man helt enkelt tid för att bara vara, stanna upp, andas och må bra!
 



Kommentarer
Anonym säger:

Hur länge har ni varit ihop? Å har han andra intressen
ja menar hästar tar ju så mycket tid vad gör han när du
Är i stallet? :)

2013-06-22 | 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback