__

Valence och Lady Madonna placerade!

Båda hästarna har visat storform idag, riktigt fina!

Lady Madonna gick endast en klass idag, och var dubbelnolla och 8:a placerad. Jag hoppas och tror att hon nu är klar för finalen på söndag och att hon bara kan få gå hemma och strosa i hagen och komma ut på en skrittur imorgon så hon får känna sig utvilad och taggad inför söndagens final.

Valence hoppade riktigt bra idag och trots att jag tog en lång utanförsväng till treans hinder och inte red så överdrivet mot klockan knep han en fin 4:e placering i 135 i ett riktigt stort och bra startfält. När jag har vanligt tränsbett på honom är han extremt snabb naturligt. Ville inte gå in för att försöka vinna klassen eftersom att han ska gå 145 imorgon. Jätteglad över att vi trots detta var så snabba som vi faktiskt var och fick en fin placering med oss hem.

TUSEN TACK TILL BÄSTA REBECCA FÖR ALL HJÄLP IDAG <3

Nu ska jag på studentmottagning för min finaste vän Amanda och därefter tillbaka till Runsten för ryttarfest! Ska bli riktigt roligt!

Imorgon går Valence och Ramius GP-kvalet i 145. Det är mest för vår rutins skull och ingen kommer att starta en eventuell final i söndagens 150 GP även om någon av dem skulle lyckas kvala dit.

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Antonia säger:

Men åh vad skoj, vilket flyt du har nu!! Grattis duktiga du och hästarna!! :)

2013-06-14 | 21:29:25
Bloggadress: http://haeffner.blogg.se
Melina säger:

Såg dig o Valle igår. Han är fantastisk! :)

2013-06-17 | 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback