__

Valence vann dagens klass i Strömsholm

Valle är verkligen i toppform och hoppade fantastiskt fint idag! Han var dubbelnolla och vann 130-klassen med nästan tre sekunder i ett stort startfält med ca 70 startande! Hur roligt som helst! Han är i toppform!

Ramius var dubbelnolla även han i den klassen och kom 4:a! :D Duktig! Han var lite spänd och tittig när han kom in men var jättefin i sin hoppning trots det.

Ramius startade först i den klassen och Valence var bland de sista startande, och eftersom jag stannade vid banan för prisutdelning och ärevarv så fick Ramius stå kvar länge i lastbilen... När vi kom tillbaka var han alldeles genomblöt av svett på hela kroppen som han hade sparkat sig till i lastbilen... :( I lagklassen är jag jättemissnöjd med resultatet förstås, men egentligen inte så missnöjd med själva rundan. Många hinder hoppade han fantastiskt på och det var mest att han var lite matt och då blev kommunikationen oss emellan och att jag la honom för nära som gjorde att vi fick de nedslag vi fick. Ramius har kanske en tiondel av Valence rutin i bagaget och han måste ju dessvärre skynda på sitt rutinkonto lite mer än Valence som fått växa in i allt sedan han var unghäst. Ramius vet jag en dag kommer bli en otroligt bra hopphäst på hög nivå och passera Valence, och det är det vi bygger upp nu närmaste året som kommer.

Jättenöjd med mina fina pojkar och extra guldstjärna till Valence som verkligen var grymt fin från det att jag satt upp till jag satt av idag! Inte i en bom på banan!

Filmer kommer imorgon, nu ska jag mysa framför Game of thrones med min älskade pojkvän och sambo! <3 :)

Kommentarer
Ida Ljungnér säger:

Grattis bästa Amanda! <3

2013-06-08 | 09:44:28
Bloggadress: http://stalltuvstarr.blogg.se
Anonym säger:

Stort grattis, ni är helt fantastiska tillsammans!! :D

2013-06-08 | 10:20:09
J. säger:

Grattis!! =)

2013-06-08 | 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback