__

Vattenträning

Hade tänkt åka till antingen Runsten eller Södertälje och vattenträna med Ramius! Men det fick vi faktiskt chansen att göra igår efter träningarna hos Sylve. Valle gjorde jag inte det med eftersom jag vet att han hoppar vattengravar utan att blinka, han har ju hoppat det bland annat i Runsten på tävling, i Drammen, Norrköping, Skyrup och Västerås mfl. Däremot visste jag inte alls hur Ramius skulle reagera men han var lika tuff som Valence, hoppade utan minsta tvekan och hoppade mycket väl! Skönt att inte behöva bekymra sig om det i alla fall! :D Båda ska ju faktiskt gå GP-kvalet i Runsten och då kommer vattengraven med största sannolikhet vara med!




Kommentarer
Frida säger:

Hej! Min tränare har nämnt att vattenhinder inte får vara med på tävlingar pga skaderisken. Har du hört nått om det?
Med vänlig hälsning, Frida

2013-06-05 | 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback