__

Funderar lite

Sitter och funderar lite på om jag ska anmäla intresse för att åka till Norge, Drammen i vår och tävla med Valence och Ramius. ANmälan till den första hlegen har redan gått ut, men om jag minns rätt brukar de ha tre tillfällen på våren. Skulle då gärna först även få med mig Madonna på något sätt... Vore riktigt kul att åka dit igen och jag har sparat undan pengar för ett internationellt långmeeting...

Värt att fundera lite på... Det enda som jag kan känna är att det ligger så pass tidigt i säsongen, men å andra sidan är både Valence och Rmius bättre utomhushästar än inomhushästar på tävling. Det skulle vara så himla roligt och motiverande!

Min och Valles debut internationellt. 140 med 0+4 som resultat, detta just i Drammen. Vi blev uttagna att rida nationshoppningen med svenska YR-laget dagen efter över två långa 145-rundor. En av de mest lärorika helgerna hittills på tävlingsfronten för mig.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Är det något som krånglar eller tar du bort kommentarer? Igår när jag var här och tittade så hade du minst 7 kommentarer i detta inlägget :S

2013-03-16 | 23:55:54
Anonym säger:

Jaa! Vad spännande!
Kan du inte berätta hur det går till för att få vara med på en sån tävling?

2013-03-17 | 08:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback