__

Hästarna i stallet just nu

Valence (Valle) val f -02 e Athletico - Quito de Baussy Tävl 140-150 Min egen häst.

Ramius (Musse) val f -02 e Caardento - Turban Rose Tävl. 140 just nu. Sikte på svår klass under utomhussäsong. Äg Anna Arborelius och jag 50 % var.

Silver Bullet (Kulan) val f -06 e Cassiano - Lasino Tävl 120-130, sikte på 140 i sommar. Min egen häst.

Vinceur van't voortvelt (Svampen) val f -05 e Warkant van't Gestelhof - Saygon Tävlar 110-120. Sikte 130 i sommar/höst. Min egen häst.

Lady Madonna (Donna) sto f -02 e Cardento - Tasano Tävl 140-145. Äg: Anna Arborelius. TILL SALU

Caramelle (Melle) sto f -05 e Carano - Robin Z Tävl 110 just nu. Sikte 120 i vår/sommar. Här för utbildning. Äg/Uppf: Ann Hannu

Monalisa (Lisa) sto f -08 e Carland - xx Ska snart tävlingsdebutera. Står här och jag hjälper min vän som äger henne att utbilda och tävla Lisa. Kommer bli till salu. Äg: Amanda Vesterinen.

Yamazaki (Yamma) val f -07 e Cortez - Jirlow Ska snart tävlingsdebutera. En häst som jag tror kommer gå stora klasser i framtiden. Är här för utbildning och tävling. TILL SALU.

Flying Emma (Emma) sto f -07 e Santa Cruz Tävlat 120 felfritt. Sikte 130 i vår. En häst som är här för utbildning och tävling. TILL SALU.

Kommentarer
Julia säger:

Tack! Nu hänger jag med.

2013-03-05 | 21:46:29
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se
Lisa Fager säger:

Vad fina hästar :)

2013-03-11 | 11:47:25
Bloggadress: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback