__

Läkarbesöket idag

Krossad armbåge (läkaren kallade det potatismos, himla uppiggande faktiskt). Gips i två veckor för att sedan börja med rörelseträning. Får ruttna bort ensam i tråkigheterna och smärtan så länge. Men siktar på att vara så pass okej att kunna tävla igen om fyra veckor. Det är drömmen och målet!

Sitter och gråter i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Antar att det är okej när smärtan nästan är olidlig. Tur att man iallafall har så snälla föräldrar och min vän Amanda som ställer upp för mig och finns där nu när jag behöver det som mest! <3

Tittar på filmer på kärleken i mitt liv så länge - Valence <3


Kommentarer
Camilla säger:

Jag vet känslan! Bröt bäckenet i somras och fick gå med rullator(!) i sex veckor..alla mina köra vänner höll på att skratta ihjäl sig vill jag lova... ;)

2013-03-25 | 22:38:31
Bloggadress: http://unafraid.blogg.se
Rebecca säger:

Usch vad tråkigt! Men ge dig själv tid att läka ut ordentligt innan du börjar rida igen. Jag vet precis hur det känns!

2013-03-26 | 07:59:09
Sofia säger:

Krya på dig!!

2013-03-26 | 10:12:12
Johanna S säger:

Krya på dig!

2013-03-26 | 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback