__

Mina älsklingar!!

Är supernöjd med dagens 140-klass. Valence inledde med fantastiska språng hela banan, tyvärr ett per på tvåan då han svarade lite för bra på förhållningen och blev lite kort in på hindret. Känslan hela rundan var helt grym, älskar min häst. Han har hittills visat storform i helgen! :)

Ramius överraskade och hoppade väldigt bra. På femmans trippel gled han ut i svänen och jag fick jag hjärnsläpp så hjärtat hoppade praktiskt taget en stor trippel från stillastående, gick förstås ner på bakbommen. Rev därefter räcket direkt efter eftersom vi var helt ur rytmen. Efter det avslutade han hur fint som helst!! Tar på mig båda felen idag utan tvekan.

Det var riktigt stor 140 idag men inte så teknisk. Ska bli kul imorgon när båda går helgens huvudklass med A1:a som bedömning. Ramius mest för att samla rutin. Men är så nöjd med hästarnas prestationer i årets första 140! :D

Kommentarer
Frida säger:

Grattis till vinst och placering! Gud vad härligt. Kram

2013-03-03 | 14:38:47
elin säger:

Grattis till dina fina resultat! härligt start på säsongen :D

2013-03-03 | 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback