__

Duktiga hästar

Levinio var dubbelnolla och 6:e placerad i 110 idag. Han var jättefin även i 120, rev första hindret... Surt! Annars jätteduktig. Har bara hoppat honom några språng hemma innan, det var igår, eftersom den hästen som skulle varit med idag provreds istället. Så jag är supernöjd och det var jättekul. På framhoppningen glänste han till rejält några språng och hoppade med riktigt stort språng och härlig teknik, lättade lite ur sadeln något språng till och med! :) Han behöver dock bli kvickare och starkare i sin kropp, men språng och kapacitet finns i honom definitivt!

Memo var lite loj i första klassen 110, tror han kikade lite på alla jump clubs fina hinder... Rev tvåan lite tråkigt men blev finare och finare ju längre in på banan vi kom! I 120-klassen tände han till rejält och var riktigt fin och duktig. Tyvärr fick jag inte fram honom på den distans jag ville på en båge så blev ett missförstånd på hinder 8 och en rivning. Annars gav han mig en riktigt fin känsla och är jättenöjd med honom idag igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback