__

Fortsatt samarbete med Lady Madonna! :D

Nu har jag och Donnas ägare hittat ett fortsatt samarbete kring Lady Madonna som kan hålla lite mer långsiktigt och gynna oss båda. Donna är förstås fortfarande till salu men nu får jag en chans att behålla henne längre tills rätt köpare dyker upp och jag hoppas att vi tillsammans kan prestera riktigt bra på tävlingsbanorna och jag skulle vilja göra fler starter i svår hoppning med henne!

Donna blir ett perfekt komplement till Valence och Ramius och det känns otroligt roligt att ha yttligare en häst som kan gå så stora klasser. Hon är en riktig fighter och jag älskar verkligen den hästen, så är helt överlycklig över detta! :D

Första tävlingen hon gör på ganska länge nu blir i helgen där hon går 120 + 130. Därefter går hon lilla rundan i Runstenshoppet för att sedan gå upp i 140-klasserna senare i juni igen! ROLIGT :D

Min och Donnas senaste start, i april i år. Jag med gipsskena och allt. Underbara lilla Lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback