__

Går åt rätt håll...

Var hos min underbara bästa sjukgymnast idag och fick mycket beröm för min armbåge och dess tillfrisknad, hon var chockad över hur snabbt och fint det läkt och jag har full rörlighet och funktion i den!

Knät är fortfarande lite svullet men efter att hon gjort alla olika tester så verkar det som att jag "bara" har en riktigt kraftig blödning och ingenting i knät verkar trasigt. Jag är rörlig och funktionell i mitt knä, bara svullnaden och trycket som orsakar smärtan. Det enda som kanske eventuellt kan misstänkas är att mitt ena ledband är något uttöjt i samband med skadan.

Rider funkar också, dock bara barbacka. Försökte ge mig på att rida med sadel när jag red ut på Callisto på kvällen men det hela slutade med att jag fick rida utan stigbyglar. Tur att man har en så snäll unghäst! <3

Ska tävla i helgen om knät blir bra tills dess. Det ska bli riktigt roligt! En mindre tävling där unghästarna och de lite mindre rutinerade får komma ut och lufta sig lite! Jättekul. Hoppas verkligen att mitt knä blir bra inom några dagar!!

Jätteroligt med sällskap från min praoelev här också, så mysigt och allt arbete går mycket snabbare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback