__

Duktiga hästar igår!

Nya försäljningshästen "Ville" skötte sig exemplariskt igår och var nolla i vår första start tillsammans! Tyvärr hann vi inte starta andra klassen för vi var tvungna att rulla mot elitallsvenskan.

Callisto hoppade som vanligt alldeles strålande. Kul att se att hans bakbensteknik börjar utvecklas mycket också! Han är en multitalang, jag älskar honom!

Elmer har aldrig hoppat så fantastiskt bra som på framhoppningen igår! Inne på banan var han lite mer spänd och jag red jättedåligt. Felfri fram till sista hindret där han fick en liten touch. Annars hoppade han jättefint!

Valence gick laget och var egentligen superfin. Jag hittade dick ingen vidare rytm och fick två pet som jag helt själv får ta på mig. Många språng var annars mycket bra och han skötte absolut sitt jobb. Laget stannade dock kvar i elitallsvenskan till nästa år vilket var det stora målet.

Ramius gick därefter en 140. Hoppade crazy på framhoppningen, prins! Ett pet på banan, känslan och sprången överlag jättebra!

Idag går både Valence och Ramius 140. Hoppas att jag hittar bättre ridning på Vallis idag och att grabbarna håller i formen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback