__

Filmer Rebell

Det här är den nya stora killen som kom för ca två veckor sedan. Han har mycket fin hoppstam med bla Landor S och Grannus mfl bakom sig. Han är den största hästen jag har suttit på, över 180 cm i mankhöjd. En fantastiskt fin häst med mycket power. Jag har nästan bara hoppat serier och jobbat med att få honom att tänka själv då jag vill att mina hästar ska göra det. Idag hoppade jag en kortare bana för första gången och värmde upp på samma sätt som innan, då jag vill få honom kvick i tanken. Jag vill att han ska kunna ta lägen även nära, kunna backa av själv. Kom tokstort på en oxer men det löste han fantastiskt, se film. Han visade enorm potential och otroligt scoop i sin hoppning. Hinderklok! Magisk känsla! :)

Denna kolsvarta kille är till salu. En häst som säkert kommer gå svår hoppning någon gång i framtiden. Söker du en lovande, storhoppade och ärlig häst är detta ett kap! Vilken kille!





Kommentarer
Johanna säger:

Ser jättefint ut! Hur gammal är han?

2013-11-13 | 17:50:16
Anonym säger:

Miss your updates...kram

2013-11-16 | 23:26:27
Lollo säger:

Ibland känns inte dina videos och klipp seriösa. Känns lite flamsigt..

2013-11-20 | 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback