__

Precis klippt klart min fina Callisto!

Nog för att han har semester, men man behöver inte se ut som en shettis i pälsen för det... ;) Jag har klippt så otroligt många hästar genom åren så gör numera en helklippning på 30 minuter. Men igår klippte Amanda både Elmer och Ramius åt mig, väldigt snällt! Trots att klippningen går fort är det skönt att få hjälp ibland! Amanda vill ju träna så det är perfekt med lite avlastning.

Ser så mycket fram emot nästa år med min blivande 5-åring Callisto ♥




Kommentarer
Elin säger:

Hej, vore kul att få uppdatering om försäljningshästarna. Både den stora fina svarta och den söta skäcken. Är de kvar ?

2013-11-28 | 12:10:06
Lisa H :) säger:

Tror också att nästa år blir bra med Callisto ;)

2013-11-28 | 15:37:35
Emmie säger:

Vad klipper du när du räknar med helklippning?
Klipper du benen och huvudet då oxå? =)

2013-11-28 | 16:48:41
Bloggadress: http://lsgroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback