__

Film Ramius vinst 140

FIck damp när andra 90 graders svängen kom till trean, men där bevisar han också sin enorma kapacitet att från stillastående ta två galoppsprång och sedan hoppa en bred 140 oxer med marginal... Tyckte överlag att rundan bara blev bättre och bättre. jag fick inte riktigt till de fem galoppsprången fram efter kombinationen, blev lite flackt språng där. Men känslan blir bättre och bättre, nu lugnar han lättare ner sig och blir inte så yvig för varje liten hjälp från ryggen. Han är så fin och ger mig så himla mycket!!

Red lugnt i omhoppningen eftersom jag visste att topp placering 3 hade alla 0+4 fel.


Kommentarer
Karin säger:

Grattis till segern!
Har ju fått följa dig och Ramius här på bloggen och jag måste säga att ni verkligen har utvecklats =) Riktigt bra rytm och han hoppar så mkt mer avspänt än vad han gjorde i början. Kul att se!

2013-10-02 | 23:47:00
Melina säger:

Min favvohäst ❤(Av dina alltså ha ha) Ser ut som han hoppar en 1.10 bana :)

2013-10-03 | 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback