__

Tävling i helgen!

Efter en helg helt utan tävling har jag verkligen abstinens! Ser jättemycket fram emot tävlingarna i helgen!

På lördag åker jag först på morgonen till Södertälje och tävlar med Callisto, Elmer och nya hästen "Ville". Callisto och Elmer går 1m, och Ville 1m + 110. Ska bli spännande.

På eftermiddagen rullar vi sedan mot Hamre med Valence och Ramius. Valle går 135 i laget och Ramius 140. På söndagen hoppar båda grabbarna huvudklassen som går i 140.

Det ska verkligen bli jätteroligt att tävla igen! :)

Valence förra rundan med laget, lite het men än dock felfri:



Kommentarer
Sofie säger:

Vad kul, jag ska också till Södertälje med min bebis. Tänkte bara se så att du har koll på att tävlingarna börjar kl 12? Tänkte eftersom du ska hinna till två tävlingsplatser på samma dag. :)

2013-10-29 | 12:39:41
Bloggadress: http://sofiebergling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback