__

Det mesta klart

Imorgon är det tävling igen och jag är väldigt taggad och känner verkligen att det ska bli riktigt roligt! Skönt att ha den känslan i kroppen igen. Tror kanske att dessa två dagar med mina två underbaringar Rebecca och Amanda piggat upp mig massor!

Callisto går två klasser imorgon då vi åker dryga timmen och det finns två 1m. Bara träning och nyttigt för honom att lära sig orka ladda om till klass två. Pga en start för mycket på en annan häst får Carrie ersätta och gå en klass, 110.

På söndag ska Carrie och Imeldina gå 110 + 120. Imeldina är faktiskt här just nu då hennes matte tyvärr inte har möjlighet att vara med oss i helgen. Så vi har verkligen finbesök i stallet över helgen! :) ♥

Jag saknar redan min fina fina vän Rebecca som åkte hem under kvällen. Jag fick äran att rida Lorden en stund idag innan jag höll träning för dem! Tack fantastiska människa för att DU finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback