__

Film på min valp

Här kommer en film till alla som tjatat ;) Callisto 1m felfritt i helgen. Han är riden i 3 månader och gör det så otroligt enkelt. Försiktig och hoppar oftast med ett par decimeters marginal, men ändå på ett så enkelt sätt. Känns som att han skulle kunna gå 120 redan i år trots att han är så otroligt grön. En dag kommer han absolut bli stallets bästa häst om min känsla säger rätt. Det finns mycket jobb att lägga ner, han ska bli kvickare, starkare och formas i ridningen. Men allt måste få ta tid. Han är så rolig att jobba med och jag älskar den här hästen hur mycket som helst. Min blivande stjärna!


Kommentarer
Julie säger:

Det ser jo kjempefint ut, hadde aldri gjettet at han bare er ridd i tre måneder! Blir gøy å følge han videre, unghester er jo så himla spennende:)

2013-09-11 | 13:29:25
Bloggadress: http://julieroland.blogg.no
Anonym säger:

Alla med tränat öga för unghästar inser att det där är en kommande topphäst. Kul för dig Amanda, du är värd det. Blir roligt att följa också.

2013-09-11 | 14:13:59
Lisa H :) säger:

Snyggt!

2013-09-11 | 14:57:03
Camilla Robertsson säger:

vilken fin runda! Mer unghäst-bloggning tack! ;)

2013-09-11 | 19:33:12
Bloggadress: http://unafraid.blogg.se/
Frida säger:

Detta kan inte bli annat än super! Ska bli sp roligt att följa eran resan, roligt att han kom till en så begåvad ryttare som dig!! Kram

2013-09-11 | 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback