__

Fina dagar

Har haft många mysiga och fina dagar tillsammans med min bästa vän som verkligen finns där i vått och torrt! <3 Amanda och jag har ridit mycket, pysslat i stallet, tränat styrketräning för oss själva, ätit och bara umgåtts. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån människa i mitt liv!

Hästarna känns hela gänget ruskigt fina just nu. Callisto och Ramius har aldrig känts bättre än vad de gör nu och det är så otroligt roligt.

Idag kom Felicia och fina Flying Emma som såldes i somras över och tränade tillsammans med Amanda, Kulan, mig och Callisto. Vi jobbade över olika teknik- och lydnadsövningar och det var nyttigt och roligt. Det är så kul att träna tillsammans med vänner om en liten grupp så där också. Emma hoppade förövrigt fantastiskt fint! :) Callisto och Kulan var också superfina idag. Sedan blev det lång skritt i solskenet på en halvtimme efteråt. Mys! <3

My loved one

Kommentarer
Amanda säger:

Tack själv finaste för helt underbara och härliga dagar! <3

2013-09-27 | 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback