__

Grym lördag

Hade en väldigt mysig dag igår med duktiga elever, fina hästar och härlig stämning! Sista sommarkursen för det här året slutade verkligen på topp! Sent på kvällen red Christoffer, min pojkvän, och jag ut. Han red en väldigt pigg Ramius och jag red min nykomling Elmer! :)

Började morgonen med utsläpp, fodring och vatten i hagarna! Därefter mockade jag och fodrade hela stallet. Nu har jag ätit långfrukost med min trötta fina pojkvän och nu sja jag ut och storstäda sadelkammaren från topp till tå! :) Därefter bjuder dagen på uteritt med Freja och hennes fina treåring och sedan långritt med några hästar tillsammans medd älskling och så ska jag hoppa två av unghästarna på banan! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Är han ridkunnig, eller har han fått lära sig? :)

2013-09-15 | 12:18:45
freja säger:

Tänk att en uteritt kan ge så mycket resultat :)) tack för idag <3

2013-09-15 | 17:54:10
Melina säger:

Härligt liv!!

2013-09-16 | 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback