__

Yttligare en fullspäckad vecka!

Gårdagen bjöd på mycket ridning och privatlektion för Ida och hennes Tuvis som gjorde enorma framsteg inom hoppningen, så himla kul!

Idag började morgonen på vårdcentralen och kiropraktorbesök. Hade rejäla låsningar i ryggen som hon knäckte till, även en låsning i bäckenet. Skönt, det har ilat och gjort ont ett bra tag! Fick även värmande ultraljud och massage, välbehövligt! Har fått en liten sträckning på ledbandet i min förut trasiga armbåge pga att en unghäst kastade sig bakåt och drog i tygeln när jag skulle sitta upp för någon vecka sedan. Bara tiden som gör att det blir normalt och smärtfritt igen.

Nu har jag betalat och skickat ut fakturor och det är dags att träna markarbete med bommar på Ramius tillsammans med bästa Amanda och Kulan! Därefter ska jag äta lunch med Amanda och Freja innan en uteritt på unghästarna. Ikväll ska jag iväg och ha ett par träningar samt hoppa Imeldina och Memo! :D Stressa hem och förhoppningsvis hinna till Idol ikväll! :)

Resten av veckan bjuder på hovslagarbesök, privatlektioner, träningstävling samt tävling både lördag och söndag. Elitallsvenskan lördag. Spännande!


Kommentarer
Lisa H :) säger:

Kan jag få lite av din energi? ;)

2013-09-17 | 15:05:49
Anonym säger:

Hej Amanda! Har du plats i ditt stall för en försäljningshäst nu? Kram

2013-09-17 | 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback