__

Fin Valence

Valence har varit och känts fantastisk idag, på framridning, framhoppning och inne på banan. Harmonisk och väldigt mån om att vara felfri. Underbar känsla med honom idag och det ledde oss hela vägen till vinst!

Ramius fick tyvärr ett rejält nedslag på framhoppningen och blev verkligen överförsiktig efter det. Han har aldrig gjort som han gjorde på räcket på framhoppningen idag, och även om det inte satt i hans huvud det minsta inne på banan så var inte rytmen och känslan i min ridning alls som den brukar. Trots en av sommarens sämsta rundor ridmässigt så hoppade han stort och väl runt banan på 4 fel och var första utanför placering. Jag valde därefter att gå in i dagens sista klass, 125 och bara göra en enkel runda och fokusera på en bra och kätt känsla i kommunikationen mellan oss. Han hoppade väldigt väl och felfritt. Det var viktigt för oss båda eftersom vi har en väldigt stor och viktig tävling framför oss i helgen som kommer.

Min älskade pojkvän/sambo var med mig idag också, världens bästa. Så glad för det! Tre bästa och viktigaste männen i mitt liv! (Och pappa förstås ;))

 

Kommentarer
Feliz säger:

Du får klippa bort mig från bilden alltså haha puss

2014-08-17 | 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback