__

Ny samarbetspartner!

Jag kan mycket glatt berätta att jag har en ny samarbetspartner i Nisch häst. Det är ett mindre företag i Sverige som säljer hästtäcken av hög kvalité. Det är en enkel men genomtänkt design, mycket bra passform och till marknadens absolut bästa priser. Jag som själv inte gillar massor med stora loggor och saker på täcken tycker mycket om den rena, enkla designen. Pga att Nisch håller utseendet basic kan de också erbjuda de bästa priserna. Vintertäckena har väldigt slitstarkt material.
 
Jag har framförallt köpt utetäcken till mina hästar från Nisch under flera år och är väldigt nöjd. Eftersom jag har så många hästar och de går tillsammans i hagarna och busar hela vintern behöver jag ett större antal täcken att växla mellan och eftersom jag har täckesätare i stallet behöver jag detta slitstarka material i täckena. Hur jag än gör så blir jag alltid några täcken fattigare under en vinter och då känns det skönt att inte behöva lägga mellan så mycket pengar som vintertäcken med hel- eller halvhals normalt sett kostar för varje häst.

Bild på Valence i ett av sina vintertäcken från Nisch kommer upp på bloggen under kvällen!

Ni kan läsa mer på deras hemsida och kika in i deras webshop. 


Image by undefined
 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback