__

Aktiv dag

Idag har jag verkligen haft en aktiv dag. Eftermiddagen spenderades dessutom med min livs bästa vän Amanda. 

Började morgonen med utsläpp och fodringar etc. Därefter stalljobb med allt vad det innebär, mockning,  vatten,  hö, krattning etc. 

Har därefter handlat och städat för att sedan rida fem hästar. 

Kvällen avslutades med hoppträning ar för fina och duktiga elever!

Vissa dagar är bättre än andra. Idag var en riktigt härlig dag!

Imorgon väntar ett hoppas med Amanda på morgonen,  hon på sin (min fd) Kulan och jag på Sally. Ska hoppa serier och stärkande jobb med bommar mm. Sedan kommer Felicia hit med sin superfina unghäst.  Därefter mycket ridning innan jag åker med min älskade sambo på julbord med hans alla kollegor med respektive.  Lyxigt! Skönt kontrast till vardagen! :) ♡

Två favoriter och älsklingar på samma bild,  Christoffer och Callisto ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback