__

ÄNTLIGEN!

Känner mig vansinnigt motiverad! Blir så fruktansvärt jäkla lycklig när jag ser att anmälningarna börjar ramla in på min TDB med ett gäng av hästar. Äntligen får vi sätta fart  på det nya året och det ska bli riktigt roligt att få ägna nästan varje helg på tävling framöver. Utomhussäsongen är det jag längtar mest till men ändå helt underbart att ÄNTLIGEN få komma igång på allvar igen!!
 
Det ska bli extra intressant att se hur Callisto och Nino utvecklas under det här året då jag tror enormt mycket på dessa två. Språng, kapacitet och försiktighet finns så det blir verkligen en spännande resa med dem när bitarna faller på plats.

 
 
 
 

Kommentarer
Jenny säger:

Hej Amanda.
Såg att du hade annonserat om att du söker en häst för försäljning. Kostar det 4000 i månaden eller kan man komma överens om typ att du tar en del av pengarna i försäljningen istället? Jag har en häst som jag skulle vilja ha hjälp med för tillridning och försäljning men har inte råd varje månad att lägga mera än 4000 men skulle man komma överens om något att du tar en viss procent i försäljningen? Jag har iallafall en 8 årig valack som är tävlad upp till 130 felfritt, kvalad till 140, jag själv är inte på långa vägar uppe i de klasserna och nu när min rygg har gått sönder är jag inte kapabel till att ge båda mina tävlingshästar den träningen som de behöver, vill ha och förtjänar. Du får gärna kontakta mig om det låter intressant.

Mvh Jenny

2014-02-10 | 13:14:53
Bloggadress: http://jaretegshorses.blogg.se
Isabella säger:

Lycka till på sm!!! :D

2014-02-12 | 17:20:59
Frida säger:

Härligt med felfritt i första rundan. Fortsatt lycka till på Sm-et!!!

2014-02-12 | 23:47:36
Lisa H :) säger:

Hejja Amanda! Såg att du var felfri igår. Fortsatt lycka till och kör hårt ;) !!!

2014-02-13 | 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback