__

Äntligen!!

 
Äntligen är morgondagen nära! Lastbilen är packad och grejerna i ordning! Som jag har längtat!

Imorgon bitti bär det av till SRK med fina Nino som ska gå två småklasser och känna på tävlingsmiljön igen! Han hoppade riktigt fint i torsdags i lilla ridhuset där banan var betydligt högre än hindrena han ska skutta över imorgon! Men han behöver komma ut och förstå vad tävling är för något så en pay'n jump är perfekt!

Därefter åker vi hem och hämtar Valence och Ramius som båda kommer få hoppa 140 cm imorgon, ev går Ramius två klasser, jag får se... Det ska bli väldigt roligt och spännande att checka av hur formen är, Valence har jag ju hoppat extremt sparsamt på sedan november... Känslan imorgon blir lite avgörande om vi åker till SM i Borås om 2 veckor eller inte. Det är mycket pengar och väldigt tidigt i säsongen så jag vill känna att vi har en bra känsla på en större bana för att det ska vara värt att åka till SM!

Hur som helst ska det bli sjukt kul att göra det bästa som finns imorgon!!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback