__

Tips och nyheter

Hej igen! 

Jag tänkte varför inte göra ett inlägg till innan jag drar! :) ni som tyckte mitt förra inlägg var bra, grattis och ni som hatade det sorry :D 

Nu tänkte jag dela med mig av 3 saker ni inte visste om Amanda samt lite 2 st tips från henne.

Amandas tips (eller snarare mina tips till Amanda) 

Rid inte 8 hästar varje dag i joggingbyxor och stövlar (vilket Amanda gör hela tiden..) Inte konstigt att hon har köttsår på insidan av benet... 

Uppfostra din hund att ligga i sin korg och inte i sängen för då kan det bli så att gästerna inte har någon säng att sova i... Tubbbbbiiiii <3 och hur skulle det se ut om gästerna var tvungna att sova i hundkorgen.... 


Saker ni inte visst om Amanda 

Amanda gör världens godaste smoothie <3 

Amanda ÄLSKAR frukt och grönsaker... Finns typ inte en grönsak eller frukt hon inte smakat.. 

Amanda hade inte ett enda glittrigt pannband när jag var här första gången men det har tagit sig och nu för tiden tävlar hon till och med lite glitter på kavajen. (Jag ÄLSKAR GLITTER) 













Kommentarer
Lisa H :) säger:

Hej igen! Bra tips du lämnade till Amanda. Särskilt det där med hunden i sängen och gästen i hundkorgen ;)

2014-01-18 | 06:48:18
Julia säger:

Haha, vilket härligt inlägg! PS. Vill veta din bloggadress DS.

2014-01-20 | 02:04:52
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback