__

Bra dag på jobbet! :)

Mina fina unghästar som jag älskar så högt! Nino är en riktig buse, crazy, med en stark egen vilja och massor med nerv. En av de mest egensinniga hästar jag har haft, men det är också egenskaper som kommer göra honom till en stjärna i framtiden. Han levererade två felfria rundor i 120 idag! :)

Callisto hoppade otroligt väl i första 120 där han satte en säker nolla. I andra klassen var han matt och det otroligt blöta och tunga underlaget tog ut sin rätt. Ett pet i slutet av banan in i andra kombinationen resulterade i fyra fel.

Så nöjd med mina unga pojkar. De är väldigt olika men båda har en stor potential för framtiden!




Kommentarer
Anonym säger:

Så himla roligt, du är så duktig! Stort grattis :) :)

2014-06-03 | 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback