__

Härlig onsdag!

Amanda och jag har jobbat hårt i stallet, rensat täckesboden och tvättat ett tiotal täcken. Vi har slitit hårt idag och till helgen ska jag tvätta och renovera upp lastbilen också. Sommarfix på gården som ger fint resultat gillar vi!

Avslutade kvällen med ett markarbetespass på underbara Totte i sällskap med mina underbara vänner Felicia och Amanda. Härligt att träna ihop och vi gjorde otroligt nyttiga övningar i galopparbetet.

Därefter skrittade Amanda och jag ut på Valence och Ramius med Callisto och Nino som handhästar och klättrade lite.

Imorgon väntas dressyrträning för bästa Anette som kommer hem till oss och håller ett gäng privatlektioner. Själv har jag diskuterat med plånboken som begränsade mig till två träningar och jag väljer att träna med mina bebisar Nino och Listo imorgon. Jag får alltid ahaupplevelser och nyttiga saker att ta med sig för hela livet. Så ser jättemycket fram emot morgondagen.




Kommentarer
Johanna S säger:

Du får gärna berätta lite om dels galoppövningen igår och om dressyren idag, vore jättekul att höra mer om!

2014-06-19 | 08:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback