__

Felfritt idag!

Hästarna har levererat felfria rundor idag!
Callisto har hoppat fantastiskt. Några språng på framhoppningen fick mig att lätta rejält från sadeln... :) Inne på banan var han inte nära en bom pch känslan är fantastisk... ♥

Jag fick jobba mycket med Rebell på framhoppningen idag och han fick göra betydligt fler språng än vad jag normalt gör på en framhoppning. Tog många språng innan jag fick den känsla jag ville, men de sista tre sprången kom äntligen luften och bakbenen som jag saknat tillbaka i språnget. Inne på banan hoppade han strålande. Vi måste jobba på byterna och att landa i rätt galopp men han är väldigt försiktig och kvick. Stort språng! Framtiden ser ljus ut!

Världens bästa Amanda var med oss idag och hon har stenkoll på allt. Vi träffade Rebecca och Lorden där också så vi tre hade en mysig och härlig tävlingsdag! ♥






Kommentarer
Frida säger:

Stort grattis :)

2014-03-09 | 08:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback