__

FILM

Han är den mest försiktiga häst jag någonsin på. Blir ibland lite för försiktig. Det stod en i vägen till kombinationen så blev att jag fick avvakta mycket in där, unghästar kan ju reagera väldigt starkt när personer står bakom hindrena. Borde också tagit bort ett galoppsprång mellan fyran och femman, kom för nära, han är väldigt storgalopperad. Men det är en grym känsla på honom och jag längtar till utomhussäsongen och att han visar sina fina bakben som vi får se mycket mer av hemma. Jag älskar den här hästen! 
 

Kommentarer
Jennifer säger:

Härligt! :) Hur är ridbarheten hos Callisto? alltså hur är han jämfört med t.ex Caruso som jag vill minnas att du skrivit har en väldigt hög ridbarhet jämfört med Valence och Ramius.

Svar: Han har en väldigt hög ridbarhet men ibland lite för mycket egen vilja! Kommer nog vara minst lika fin som Caruso att rida när han har blivit lite äldre. :)
Amanda Gullström

2014-03-10 | 15:40:26
Lisa H :) säger:

Jag gillar också Callisto. Ser ut att hoppa så lätt.

2014-03-10 | 18:44:47
Anonym säger:

Sjukt fin häst alltså. Grymt fin!

2014-03-10 | 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback