__

Sometimes I really miss you

Så otroligt hög ridbarhet, så lydig, uppmärksam och underbar att rida, varje dag. Ibland undrar jag varför man väljer att ständigt börja med nya, vilda projekt och varför många av de riktigt svåra, egensinniga och heta hästarna tilltalar mig mer. Men jag kan verkligen sakna känslan av att sitta på Carusos rygg. Det var mycket jobb med honom som 4-5-åring men från att han var sex år var han fantastisk att rida, alltid. Jag hoppas innerligt att Callisto och kanske Nino kommer kunna ge en ridkänsla som denna i framtiden. Valence och Ramius är fantastiska på många sätt, men någon hög ridbarhet har dem inte... Callisto och Nino har förutsättningarna om man kan arbeta sig i genom deras attityd. Jag ser dock inte attityden och kaxigheten som någonting negativt eftersom att jag tror att det krävs för att bli någonting alldeles extra.










Kommentarer
Lisa H :) säger:

Caruso är väldigt fin tycker jag!

2014-03-07 | 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback