__

Valence 140-placerad

Båda hästarna var jättefina i dagens huvudklass 140. Valence felfri i grunden, rev sista i omhoppningen. Slutade på en 8:e placering. Jättefin! ♥

Ramius också suprer, tog dock tag i fel hinder, fick fyra fel. Han är så rolig, lite svår inomhus men han suger tag i alla hinder framför näsan inne på banan. Helt rätt inställning men han blir störd när jag "styr om" på annat hinder... Kanske skulle han vara lite mer mån om att lyssna på sin pilot. Ramius har hoppat riktigt bra hela helgen! :) Härligt att sista dagen kändes så bra med mina fina grabbar! Vi behövde den här helgen för att komma igång! :)

Världens bästa pappa har varit på telefon många gånger under helgen och haft viktiga samtal för att hjälpa mig att hitta tillbaka till positiv känsla och självförtroende. Det hjälpte mig verkligen och igår var jag tillbaka i mig själv igen efter att ha varit riktigt låg första två dagarna. Min underbara vän Amanda har också stöttat och vi har haft en härlig helg med mycket skratt. Troligtvis precis vad som behövdes efter flera tuffa och intensiva veckor!

Kommentarer
Lisa H :) säger:

Grattis till placering :)

2014-04-01 | 11:40:48
Anonym säger:

Grattis :)

2014-04-01 | 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback